menza boltja

legújabb kedvenc helyem a diákbolt. van egy a menza mellett a menzához igazodó nyitvatartással és egy az egyes koliépület aljában - este fél hétig nyitva. közben rájöttem, hogy menza azért olcsó, mert van valami hivatalos diákkedvezmény (amit kérdés nélkül mindenki megkap persze). ez nem százalékban, hanem ársávokban van megszabva: egy leváig 30 sztotinka, kettőig már nem tom mennyi, háromig mégtöbb és így tovább. ugyanez vonatkozik a boltra is. plusz cukiság, hogy vannak bizonyos termékek, amikhez véletlenszerűen ajándék jár. ennek a rendszerét eddig nem sikerült kiderítenem, semmi kiírást nem láttam róla. a héten borkány ljutenicához kaptam csokis kroaszant és kiló banán mellé nápolyit. a kínálat viszont szűkös, nekem kubai szupermarketek jutottak eszembe róla. legalapvetőbb élelmiszerekből általában egy márka, de például vajat már nem kaptam. rum persze nincs, de a helyi boljarka sört meg lehet kapni diákkedvezményre.

napsütés továbbra is, 20 fok körül napközben. sosem lesz tél.

közben lőttem egy képet a kedvezmények táblájáról:

A bejegyzés trackback címe:

https://tbne.blog.hu/api/trackback/id/tr172456740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

тирбушон!

erasmus. veliko tarnovo, bulgária. úgyis tudod. vagy kérdezz.

stupid english or stupid icelandic

where they get the cars from?

búb

Veliko Tarnovo (5)

idő itt

süti beállítások módosítása